RSS Flöde

Award igen!

Postat den

Inte nog med att vi nyss fick en award från Mårtenssons, nu fick vi den en gång till! Det är Madde på LjuvligtGodMat som gillar Trollcaféet. Eftersom vi alla svarade på frågorna i lördags gör jag bara så att jag passar denna vidare igen nu. Vilken höjdarchans att få välja ytterligare favoriter!

liebster

Mias kreativa sida uppdateras mellan varven, oftast med underbara foton.
Little Dessert gör skor av choklad! Bara att komma på tanken…
Skapligt enkelt gör pyssel, ofta med matte som baktanke. Passar trollen utmärkt.
Bak bok mat skriver om bakning, böcker och mat. Perfekt för bokslukande troll i alla åldrar.
Mollys blogg har det snyggaste köksbordet, på varje foto.  Och en katt som favicon. Säger väl allt?

Vi har fortfarande favoriter kvar att välja bland…

»

  1. miaskreativasida

    Vad glad jag blir! Tack söta du!
    /Mia

    Svara
  2. hej! vad roligt att du gillar slagbordet och min misse :) Tack för den fina awarden! :)

    Vilken fin blogg du har, är glad att du skrev en kommentar så att jag hittade hit :)
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan.

    Svara

Kommentera

