RSS Flöde

Trollstatus, mars

Postat den

Nu är månaden slut, så här är en kort statusuppdatering från Trollfamiljen.

Trollfar:
Just nu läser jag: Världskrig Z, Sun Tzu, Matmolekyler
Just nu lyssnar jag på: Mestadels poppig ebm och dyl. Nachtmahr, Feindflug, Yade, m.m.
Just nu pysslar jag med: Lite av varje. Inget större projekt för stunden.
Just nu ser jag fram mot: För en gång skull, bättre väder.

Trollmor:
Just nu läser jag: Döden i grytan och Den hemliga trädgården
Just nu lyssnar jag på: Blandad pop på Korpens spotify-konto, BlippBlopp
Just nu pysslar jag med: Bakar och tränar
Just nu ser jag fram mot: Att få använda min skinnjacka utan att frysa.

Stortrollet:
Just nu läser jag: Sommaren jag blev vacker av: Jenny Han. Boken handlar om Belly som bor i England varje sommar åker hon och sin storebror Steven till Susaanah, Conrad och Jeremiah med sin mamma. Denna sommaren ändras allt ting…
Just nu lyssnar jag på: Timoteij: Säg det om igen. Yohio:SKY LiMiT. Eric Saade: Imagine av: Tone Damli och Eric Saade. Carola: Tommy tycker om mig.
Just nu pysslar jag med: Ett hamsterhus till ett par vänners zho zho pets.
Just nu ser jag fram mot: Att få fira påsk med släkten det är jämnt så roligt. Jag ser fram emot att få en kusin till. Att få vara med i elevkonserten den 8/5 och spela ”Blir det inte sommar snart” och konserten den 25/5 med Tomas G:sons mest kända låtar.

Lilltrollet:
Just nu läser jag: Rosalil och blomsterkriget.
Just nu lyssnar jag på: Tommy tycker om mig.
Just nu pysslar jag med: Ett hamsterhus.
Just nu ser jag fram mot: Att ta fram cykeln.

Idén till denna statusuppdatering har vi lånat från Bak Bok Mat

»

  1. Vad trevligt att få läsa vad ni håller på med! Hoppas det blir varmt snart så ni kan cykla och använda skinnjacka utan besvär.

    Svara
  2. Ping: Och vinnaren är… | Bak bok mat

Kommentera

