RSS Flöde

månadstatus

Postat den

Lilltrollet:
Just nu läser jag: Alice i Underlandet av Lewis Carroll
Just nu lyssnar jag på: Brukar faktiskt inte lyssna på så mycket
Just nu pysslar jag med: Ritar
Just nu ser jag fram mot: Att få hänga med mamma till stallet.

Stortrollet:
Just nu läser jag: Mirjam och de hemliga hundarna av Eva Embrink Lannersten
Just nu lyssnar jag på: YOHIO: sky LiMiT.
Carola: Tommy tycker om mig och främling.
Timoteij: Säj det om igen.
Erik Saade och Tone Damli: Imagine.
Freestyle: Vill ha dig.
Just nu pysslar jag med: Inget särskilt mer än att pyssla med hästarna där jag rider.
Just nu ser jag fram mot: Genrep och elevkonsert på musikskolan, åka till sjön Östen med skolan, min födelsedag och kalasen då.

Trollfar:
Just nu läser jag: Ximen Nao och hans sju liv (生死疲劳) – Mo Yan (莫言).
Fiint språk – Lars Melin, Martin Melin
Klassiker nr 4
Sun Tzu
Just nu lyssnar jag på: Vårtrafiken.
Just nu pysslar jag med: Blir mest ompysslad.
Just nu ser jag fram mot: Allt möjligt och inget speciellt.

Trollmor:
Just nu läser jag: Magic gate – Orson Scott Card, Fiint språk – Lars Melin, Martin Melin, senaste numret av Hembakat
Just nu lyssnar jag på: Helst Sólbrás belåtna frustanden
Just nu pysslar jag med: Teamleaderutbildning, försöka få till russinbullar som duger, rida Sólbrá
Just nu ser jag fram mot: Sol och värme, pyssla med Sólbrá

Ett svar »

  1. Det låter som att hela trollfamiljen har det bra! Har trollungarna använt presentkortet nu?

    Svara

Kommentera

