RSS Flöde

Månadsstatus

Postat den

Idag är det första juni. Så här ligger det till med caféets medlemmar:

Stortrollet:
Just nu läser jag: Dans är mitt liv av Jean Richardson

Just nu lyssnar jag på: ”En kväll i juni”, ”En bro av gemenskap”, ”Vem e det du vill ha”, ”Jag reser mig igen”, ”Waterfall”, ”Lyssna till ditt hjärta”, ”Evighet” och ”You”.

Just nu pysslar jag med: Inget särskilt.

Just nu ser jag fram mot: Att få åka till Göteborg med mamma, skolavslutningen för att jag ska spela ”den blomstertid nu kommer” på saxofon och sjunga ”en kväll i juni” med klassen, sommarlovet och få vara med på kulturlägret (ifall jag får det).

Lilltrollet:
Just nu läser jag: De första stegen av Jean Richardson

Just nu lyssnar jag på: Inget särskilt

Just nu pysslar jag med: Ritar

Just nu ser jag fram mot: Att åka till mormor

Trollfar:Just nu läser jag: En underjordisk dagbok. Fjodor Dostojevskij (Фёдор Достое́вский)

Just nu lyssnar jag på: Vad jag hittar

Just nu pysslar jag med: Allt som redan skulle varit gjort

Just nu ser jag fram mot: Att månaden ska ta slut

Trollmor:
Just nu läser jag: Läste nyss ut ”Vattenänglar” av Kallentoft och väntar ihärdigt på ”Blindbock” av Arne Dahl

Just nu lyssnar jag på: Spotify i mobilen

Just nu pysslar jag med: Operation övertalning

Just nu ser jag fram mot: Att älsklingen ska ge med sig, att åka till Gbg m Stortrollet, att få medarbetaransvar i min TL-roll

 

Ett svar »

  1. Dansböckerna skulle nog vara något för min äldsta filur. Hoppas ni får en trevlig sommar!

    Svara

Kommentera

