RSS Flöde

Månadsstatus

Postat den

Månadsskifte igen. Caféets medlemmar rapporterar:

Stortrollet:
Just nu läser jag: Min häst

Just nu lyssnar jag på: Allt möjligt

Just nu pysslar jag med: Hästarna

Just nu ser jag fram mot: Ridlägret

Lilltrollet:
Just nu läser jag: Min häst och Bamse

Just nu lyssnar jag på: Vatten i öronen

Just nu pysslar jag med: Soltrollet

Just nu ser jag fram mot: Åka till mormor

Trollfar:
Just nu läser jag: China Mieville – Railsea (genialisk)

Just nu lyssnar jag på: Alt-country och Kjell Höglund

Just nu pysslar jag med: Bilreparation

Just nu ser jag fram mot: Måndageftermiddag, tror jag…

Trollmor:
Just nu läser jag: Hästböcker! Från mina händer till dina av Monty Roberts. Rid i harmoni med hästen av Perry Wood, Islandshästen – vägen till framgång med hästen som partner av Magnus Skúlason

Just nu lyssnar jag på: Samma gamla MP3-lista som alltid

Just nu pysslar jag med: inget speciellt, mest ”daglig drift”

Just nu ser jag fram mot: Semestern! Fyra veckor kvar…

Soltrollet:
Just nu läser jag: –

Just nu lyssnar jag på: Gräset som växer i hagen

Just nu pysslar jag med: Äter

Just nu ser jag fram mot: Mer mat!

Kommentera

