RSS Flöde

Månadsstatus Juli

Postat den

Idag är det sista juli. Så här ligger det till med caféets medlemmar:

Stortrollet:
Just nu läser jag: tidningen
Just nu lyssnar jag på: spel, Nintendo DS
Just nu pysslar jag med: Nintendo DS, hästarna
Just nu ser jag fram mot: kräftskiva o träffa kattungar

Lilltrollet:
Just nu läser jag: Blandar böcker och tidningar, mest Min Häst
Just nu lyssnar jag på: Prat
Just nu pysslar jag med: Gosar och hoppar omkring
Just nu ser jag fram mot: Köpa kattunge!

Trollfar:
Just nu läser jag: Joseph Heller – Moment 22, Klassiker 2013-7
Just nu lyssnar jag på: radion i garaget
Just nu pysslar jag med: bilarna
Just nu ser jag fram mot: inget

Trollmor:
Just nu läser jag: ”Gresabla’t” (morgontidningen)
Just nu lyssnar jag på: Troll som kivas för att det är kul…
Just nu pysslar jag med: Pysslar om Soltrollets sår
Just nu ser jag fram mot: Att Soltrollet blir hel så jag får rida, Linas kalas och att vi ska komma iväg på campingtur.

Kommentera

