RSS Flöde

Vad ska göras härnäst?

Jag har lite intressekonflikt med mig själv. Jag vet inte vad jag ska fylla på med här. Har inga recept kvar i kön nu. Jo, det lagades en del mat under semestern, men jag hittar inte lapparna där jag skrivit ner ingredienser etc… Jobbigt när man inte hinner skriva in saker direkt.

Jag har fått kommentarer IRL om bloggen. En säger ”Det är ju bara bröd hela tiden!” Nån annan tycker ”Lagar du ingen kul mat längre?” Och så är det ju de som tycker det är för lite godsaker, de som tycker det är för mycket kakor, han som tycker jag har för mycket lök osv. Nån tycker jag ska sluta ha med energiberäkningarna och bara göra en vanlig blogg. Vissa tycker jag ska vara mer personlig, andra gillar att det är sån avsaknad på personliga saker och tycker jag ska skippa katt-inlägg helt. Svårt att göra alla tillfreds.

En annan fråga är det här med regelbundenheten. Uppskattas det att inlägg kommer regelbundet? (Måndag, onsdag och fredag) Eller vore det bättre att bara slänga in nåt när det finns nåt att lägga in? Då kan det bli massor en helg o sen tyst ett par veckor. Vad gillar ni bäst?

Men nu vill jag veta, vad tycker ni som läser och understundom kommenterar? Och ni som läser men inte brukar kommentera? (Jag vet du är där, L!) Vad vill ni läsa om? Jag vill verkligen ha lite hjälp nu, för jag vet inte hur jag ska gå vidare.

Tack på förhand! //Trollmamma

»

  1. Okej då…
    Regelbundenheten spelar ingen roll för mig,
    energiberäkningarna bryr jag mig inte ett dugg om, men hjälper det dig eller någon annan så stör det mig inte,
    När man inte äter bröd, vilket jag helst inte gör, så är det lite väl mycket bakat ibland, men å andra sidan läser jag mer för att det är du som skriver än för recepten,
    Och slutligen recepten…jag älskar de helgalna som jag aldrig skulle göra själv, men som är så du och din familj, så fortsätt med dem :-)

    Svara
  2. Jag gillar variationerna av recept på din blogg, både mat o brödrecept och att de inte är för svåra.

    Svara

Kommentera

