RSS Flöde

Månadsstatus

Postat den

Lite sent påkommet, men det är ny månad igen. Höst på allvar.

Stortrollet:
Just nu läser jag: Heartland, Hopp om framtiden av Lauren Brooke

Just nu lyssnar jag på: Låtarna till g:son in cocert

Just nu pysslar jag med: En-läxa, hästarna och piptrollet (som vill gå ut)

Just nu ser jag fram mot: Min tjej-kväll

Lilltrollet:
Just nu läser jag: Heidi av Johanna Spyri

Just nu lyssnar jag på: Hösten

Just nu pysslar jag med: Soltrollet och Piptrollet

Just nu ser jag fram mot: G:son in consert

Trollfar:

Just nu läser jag: Some Remarks Essays and Other Writing – Neal Stephenson

Just nu lyssnar jag på: Motörhead, Psychobilly, Svensk EBM, Violent Femmes, the Sisters of Mercy, m.m.

Just nu pysslar jag med: Jobb

Just nu ser jag fram mot: Kanelbullar

Trollmor:
Just nu läser jag: Dressyr med Kyra – rid med system, logik och konsekvens (Kyra Kyrklund)

Just nu lyssnar jag på: Sisters of Mercy

Just nu pysslar jag med: Försöker hålla katt-astrofen ur blomkrukorna.

Just nu ser jag fram mot: Kanelbullar hos Mia o Kym, rida ut med L, TREC-kurs, MittKök-mässan

Kommentera

