RSS Flöde

Månadsstatus – lite försenat

Ojdå, ny månad helt plösligt! Vi missade visst månadsskiftet helt. Men här är månadens status ändå!

Stortrollet:
Just nu läser jag: Glittervingsakademin av Titania Woods

Just nu lyssnar jag på: inte vet jag

Just nu pysslar jag med: en pärm som jag scrapbookar på

Just nu ser jag fram mot: att katten slutar riva huset

Lilltrollet:
Just nu läser jag: allt med bokstäver

Just nu lyssnar jag på: cellon

Just nu pysslar jag med: läsning

Just nu ser jag fram mot: julen

Trollfar:
Just nu läser jag: Vortex – New Soviet science fiction

Just nu lyssnar jag på: Diverse grooveshark-radio

Just nu pysslar jag med: Jobb

Just nu ser jag fram mot: Kaffe och macka

Trollmor:
Just nu läser jag: Har ingen bok igång alls, hinner inte läsa.

Just nu lyssnar jag på: Diverse på YouTube, och vad som finns i related-listan

Just nu pysslar jag med: Ta mig genom vardagarna

Just nu ser jag fram mot: Att ljuset kommer tillbaka, nångång i mars…

Kommentera

