RSS Flöde

Blog loving

Trollmamma har hittat en ny favvoblogg. Om böcker, inte mat! Den känns så där perfekt nördig och boktokig som hela trollfamiljen är. Och, det finns en katt! Bloggar med katter har alltid goda chanser att segla upp i trollmors favvolista.

Så helt fräckt lånar jag en bild

och tipsar alla mina läsare att ta sig in till Arga Bibliotekstanten omedelbart.

Jag vill också bli bibliotekarie, kan man skola om sig vid 39?

»

  1. Det finns så många fina bokbloggar! Vad roligt att du hittat en favorit bland dem. Min bokbloggfavvo är Fiktiviteter (www.fiktiviteter.se)

    Svara
  2. Visst är det roligt när man hittar nya bloggar:) Har oxå en del bokbloggar som jag gillar ska kika in hos denne oxå:) Ha en skön söndag

    Svara
  3. hi hi klart du kan skola om dig! Jag älskar bibliotek. Tack för grattis hälsningen vi får ta och synas igen nästa år ; ) God Jul o gott nytt 2014! kram Sofia

    Svara

Kommentera

